პროექტის გეგმა
პროექტის სახელწოდება |
პოლიმერები პლასმასებიდა გარემო |
პროექტში მონაწილეობა |
საჯარო სკოლის8 კლასის მოსწავლეები |
პროექტის ხელმძღვანელი |
საგნის მასწავლებელი |
პროექტის კავშირი ესგ-ს შედეგებთან და ინდიკატორებთან |
მათი გამოყენების
სფეროს ყოფა-ცხოვრებაში . მოსწავლეს შეუძლია განსაზღვროს კვლევის საგანი და
კვლევის ეტაპები. მოსწავლეს შეუძლია
მონაცემების აღრიცხვა. . მოსწავლეს შეუძლია
მონაცემთა ანალიზი და შეფასება. |
პრობლემის ანალიზი |
პოლიეთილენი
პირველი სინთეზური პოლიმერია რომელიც შემთხვევით
იქნა აღმოჩენილი პოლიეთილენმა შეცვალა მსოფლიო მაგრამ
ამავე დროს იქცა პრობლემად მოგვცა საშუალებაშეგვეფუთა
საკვები სარეცხი ფხვნილები კოსმეტიკის ნივთები
საყოფაცხოვრებო ნარჩენები და მოსწავლეები
შეიძენენ ცოდნას ყოფა-ცხოვრებაში გამოყენებული ქიმიური ნივთიერებების შედგენილობისა
და როლის შესახებ გამოკითხულთა 80% ამ საკითხებში გაუთვითცნობიერებელია. |
პროექტის მიზანი |
პლასმასები უმთავრეს როლს ასრულებენ ადამიანთა ცხოვრებაში გაანალიზეს
რომ პლასმასების დაწვა არაა გამოსავალი
და არ შეიძლება გარემოს დანაგვიანება საჭიროა თვითეულმა ჩვენთაგანმა დაიცვას გარემო
რათა ვიცხოვროთ უვნებელ გარემოში თუ როგორ მოახდენენ თავდაცვას მოსწავლეთა ცოდნის გაღრმავება ყოფა-ცხოვრებაში გამოყენებული
ქიმიური ნივთიერებების შესახებ, შეძენილი
ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენება (ცოდნის ტრანსფერი)მიზანი--.პროექტი აქტუალურია, რადგანაც
აუცილებელია მოსწავლეებმა, მასწავლებლებმა და მათ მშობლებმა იცოდნენ ყოველდღიურ ცხოვრებაში
გამოყენებული ქიმ. ნივთიერებების თვისებები, როგორც სასიკეთო, ასევე მოსალოდნელი
საფრთხეების თვალსაზრისით. პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეები მუდმივად
ითანამშრომლებენ ერთმანეთთან. მოიძიებენ უამრავი საინტერესო მასალა ყოფა-ცხოვრებაში
გამოყენებული პოლიმერების როლის შესახებ. აუდიტორიის წინაშე გააკეთებენ პრეზენტაციას
ინფორმაცია მიიღებენ
პოლიმერებისაგან გამოწვეულ მოსალოდნელ საფრთხეები
ს.შესახებ |
პროექტის ამოცანები |
ფართო აუდიტორიისათვის შემდეგი საკითხების პრეზენტირება-გაცნობა: 1.
ბუნებრივი და სინთეზური
პოლიმერების გამოყენების შესაძლო ნორმების შესახებ. 2.
საიდიფეკაციო კოდის
გაცნობა 3.
პლასმასების დადებიტი
მნიშვნელობა 4.
პლასმასების უარყოფითი
მნიშვნელობა 5.
მომავლის პლასმასები |
მოსალოდნელი შედეგები |
მოსწავლეები შეიძენენ ცოდნას ყოფა-ცხოვრებაში გამოყენებული
ქიმიური ნივთიერებების შედგენილობისა და როლის შესახებ. მოსწავლეებს განუვითარდებათ
საშინაო ექსპერიმენტების ჩატარების, თანამშრომლობით სამუშაოების შესრულების,ინფორმაციის
მოძიების, პრეზენტაციის გაკეთების, დაეხმარებათ ცხოვრების ჯანსაღი წესის დამკვიდრებაში. მოსწავლეებს პროექტზე
მუშაობით განუვითარდებათ
თანამშრომლობის, კომუნიკაციის,პროდუქტის შექმნის,პასუხისმგებლობის,თვითშეფასების
უნარები, დაინტერესდებიან და , საბუნებისმეტყველო
მეცნიერებისადმი გაუჩნდებათ მეტი სიყვარული და ინტერესი, რაც სამომავლოდ უკეთესი წარმატების საწინდარი იქნება პროექტი არის
მდგრადი განვითარების,რადგანაც მიღებული ცოდნა არ არის ერთჯერადი, არამედ მომავალშიც
გამოყენებადი და ყურადსაღებია |
|
|
|
საპრეზენტაციო
მასალა |
განსახორციელებელი
აქტივობები |
განხორციელების
დრო დაწყება-დამთავრება |
1აქტივობა |
პლასმასები და გარემო |
პრეზენტაციის გაკეთება, საინფორმაციო ბუკლეტების შექმნა
კომიკსების შექმნა |
1 გაკვეთილი |
2აქტივობა |
საიდენფიკაციო კოდი |
პრეზენტაციისგაკეთება დისკუსია საინფორმაციო ბუკლეტების
შექმნა |
მე2გაკვეთილი |
3აქტივობა |
პლასმასების სარგებელი და ზიანი |
პრეზენტაციის გაკეთება, , ვიდეო ფილმის ჩვენება, დისკუსია |
მე3გაკვეთილი |
4აქტივობა |
პოლიმერები და მომავალი გარემოს დაცვა |
ნახატების გამოფენა და სლოგანის შექმნა |
მე4გაკვეთილი |
Комментариев нет:
Отправить комментарий